Pages

Sunday, January 22, 2012

Desucon the frosty version

I have a lot of pictures that I wanna share with you, so I think I'll do it in parts.

So Desucon Frostbite, really was an ordeal... Like holy crap. First of all, I was sick the entire week before it, AND to make everything just a living hell to me, my eye got infected and was really killing me the whole weekend. -___-  Cos during the night between Friday and Saturday, we were looking for our sleeping bags and we went through every place, including the dirtiest and dustiest places in our home, and just an hour or two after that my eye started to swell up, get red and liquids started to push out in a frequent manner... So half of my vision was blurred during almost the whole weekend. And I won't even get started on how much it stung my skin around my eye cos it was wet 24/7... x(

But... Considering everything, I still did have fun :) And I met some people for the first time in real life that I've only known online, so that was so cool!

Mulla on ihan hyvä määrä kuvia jotka haluan jakaa teidän kanssa, joten postaan niitä osissa.

Eli Desucon Frostbite, hitto mikä koettelemus... Aargh. Ensinnäki, mä olin ollut kipeenä koko viikon muutenkin, JA siihen päälle sitten, että olisi mahdollisimman vaikeaa, niin mun silmä tulehtui ja yritti murhata mua koko viikonlopun -___- Kun siis perjantai-lauantai välisenä yönä me pengottiin meidän makuupusseja, pengottiin koko kämppä ja tietenki ne likaisimmat ja pölyisimmät kolkat! Mä väsyneenä oikein heittelin tavaroita ja vaatteita ja kaikkia niin että lika ja pöly vaan lenteli huoneessa, fiksua, tiedän. Ja koska immuniteetti oli alhaalla flunssan takia muutenkin niin silmä sitten tulehtui, turposi ja punoitti ja alkoi puskemaan nestettä ja rähmää... Joten puolet näöstä oli sumeana koko viikonlopun. Ja siis en ees pysty kuvailemaan miten raivostuttavaa oli se että silmän ympäryksen iho oli sitten kosteana koko ajan ja se kirveli, todella!

Muutttta, ottaen huomioon kaiken, mulla oli silti hauskaa :) Ja pääsin tapaaman ihmisiä livenä jotka olen tuntenut vain netin kautta tähän mennessä, joka olis todella hienoa!


Desucon Frostbite Lahti 2012
Sibelius-building from the inside
Even tho I don't look like it, I was having fun! I was :) My eyes were swollen, left one because of the  infection and the right one from being tired :P I didn't put on any make-up, cos of the infection. 

No comments:

Post a Comment