Pages

Thursday, August 22, 2013

What's next?

Tracon8 käsityöläispöydät
That's what's next!! :D Sepä se. Tracon8!! <3 Eli kun taidekujapöydät meni alta aikayksikön, joka oli hieman yllätys kun Traconissa niitä on enemmän kun Desussa, mutta menipä silti. (Kun olin sen n.10minuuttia myöhässä koneelta, koska olin eläinlääkärissä Tanjan kanssa tästä syystä. <- click. En siinä sitten hirveästi miettinyt, että olenko sen 10min tai 30min myöhässä...) Nii tämä oli siis sitten se toinen vaihtoehto, ja kun ystäväni Jenna (aka Kuusade) oli menossa myöskin käsityöläispöytiin niin ajattelin, että what the hell, mennään sinne! :)Jenna on siinä mun vieressä pöydässä n. 3, itse olen siinä 4-pöydässä. Eli kun käytte nappaamassa ramunenne ja pockyt ja mangat ja figut ja kaiken muun krääsän niin siinä samalla voi kätevästi käydä tsekkaa meikän pöydän ^____^ buah! Ja olen siellä tosiaan molempina päivinä <3

So next it Tracon8!! <3 Come and say hi if you're there!! <3 

Traconin jälkeen olisi sitten Helsingissä järjestettävä Taidekuja tapahtuma! <3  Taidekujan oma blogi. <- Clicky! Siitä ei ole vielä osallistujien karttaa julkaistu, varmaan sitten myöhemmin ^__^ 
Eli ainakin ne tässä vielä tänä vuonna. 

Sitten olen tässä juuri lähdössä Saksaan Grayskull coniin x)  <3 Desun kakkos osaa en ehdi sitä ennen laittamaan, mutta katson tossa, että jos ennen Traconia saan sen toisen osan laitettua teille tänne, ja sitten varmaan yhdistän Pride-kulkue päivän ja Finnconin yhteen ja samaan postaukseen :) 
Mulla alkaa myös duuni heti reissun jälkeen, joten saatan olla vielä kiireisempi kun nyt xD Mutta mä yritän päivittää mahdollisimman aktiivisesti, että pysytte perässä ^_^

Tulossa myös päivitystä Tanjan uudesta pienestä devonista, jonka kanssa sain viettää aikaa heti sen ensimmäisinä päivinä uudessa kodissa <3 


Jos löytyy toiveita, että mitä haluaisitte Traconissa löytää pöydältä, niin laiteltaa tänne tai faceen toiveita niin yritän saada mahdollisimman monipuolisen valikoiman teille.

Ja tosiaan, TERVETULOA ja kiitos, että tulitte uusille lukijoille ^_^ <3 <3 <3

So after Tracon there is this artisalley-happening at Helsinki, I will get the map for that later :)
I'm off to Germany this weekend, to Grayskull con, so the second part of Desu will come after that ^_^ I'm starting in a new job right after my trip, so I will be quite busy, but I will try to upload stuff as much as possible for all of you guys. Also gonna make a combined update of the Pride-day and Finncon! 


And WELCOME and thanks for coming for the new readers ^_^ <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment