Pages

Friday, March 22, 2013

Wooo-oo!!



Tää vaan tekee mut niin onnelliseksi <3 Pakko jakaa. Mä kun tosiaan olen se lapsi joka istui telkan edessä katsoen samoja videoita joita mun vanhemmat oli nauhottanut mulle ja yksi niistä sisältä Duck Talesia (Ankronikkaa) <3 Aikaa jolloin oikeasti tehtiin helvetin hyviä introja, ja en pysty vieläkään kuuntelemaan tota ilman että alkaa pää nyökkyä musiikin tahtiin :'D <3 Ja toi peli näyttää oikeesti tosi siistille, just sellanen mistä mä tykkään. Oon tasohyppely-fani. En malta odottaa että se tulee <3 Onko mun lukijoissa muita 80-90-luvun piirretty geekkejä?? x)

This just makes me so happy that I just have to share this... <3 I'm a kid who used to spent all her time in front of the tv watching the videos what my mom and dad had taped for me, and one of those were a video with Duck Tales <3 The time when they actually made good intros! I still can't listen to this with out my head starting to bob with the music! And that game looks awesome. I can't wait to get it... Is there any 80-90 cartoon geeks in my readers?? :P

No comments:

Post a Comment