Pages

Tuesday, October 30, 2012

Habla habla habla

So, käväsin sitten silmäleikkauksessa :D Kerron siitä tarkemmin sitten myöhemmin. Se oli tuossa viime perjantaina. Mielenkiintoinen kokemus, etenkin kun heti perään pääsin sitten Mariaan käväsee sappikohtauksen kera... Jippii.

Well, I had a laser eye-surgery last friday :D I'll make a blogpost about that later on. It was interesting, specially cos I had a massive gallstone-attact right after the surgery -___- Yay.

Aaaand photobucket is being a bitch again, so sorry if some of the pictures are upside down etc...
Ja photobucket kusee sitten taas vaihteeksi, enkä jaksa tapella sen kanssa, joten kuvat on sitten miten sattuu.... x(
Me panicing before the surgery... 

Piti tosiaan olla meikittä sekä ei saanu laittaa tukkaan mitään lakkoi tai mitään... Au naturelle jne x)
I wasnt allowed to put on any make-up or hairspray etc, so au naturelle etc x) 

Ja sitten jälkeen päin :D Silmät turvoksissa ja suojalasit päässä.
And after, with the protective glasses that I need to wear during the nights so I wont rub my eyes.

Väskä ja turvonneet silmät. 


Suojalaseja tosin tarvitsee pitää päässä vain öisin, nyt seuraavan viikon ajan ettei öisin hiero silmiä jne. 

Silmissä ihanat verenpurkaumat (mustelmat), suurin osa onneksi jää luomien alle niin niitä ei sillein huomaa :) 

Mutta joo. Mulla on ollu joku himmee jumitus Traconista lähtien. En tajua miksi. En saa mistään kiinni ja olen vaan jotenkin tosi... vetämätön. Onhan tässä ollut vaikka mitä siis, mutta haluaisin silti saada kiinni taas kaikesta. Saada jonkinlaisen rytmin elämään. Asiaa ei auta että mulla on nyt liikuntakielto. Tai noh, saan liikkua mutta kun hiekä ei saa mennä silmiin. Ja mä olen kova hikoilemaan kun alan liikuntaa harrastamaan. Pitäis repiä jostain kunnon hikipanta... 

I'm having some massive artistic-block going on, tho it seems to affect everything in my life *sob* Gonna try and get a grib on stuff... It's hard tho when I need be careful with everything because of my eyes...
No juu, mutta enivei. Tilasin muutama viikko sitten vampyyrin hampaat joita oon himoinnu jo tosi pitkään <3 Tai siis mulla oli jo ollu, mutta ne oli sellaiset vähän niiku tekarit, ja mulla on niin pieni suu, että ne näytti vähän hassuille mun huulen alla. Joten tilasin nyt tollaset mitkä menee vaan yksittäisten hampaiden päälle :) 

Got myself some vamp-fangs! Yay! <3 I already had some, but they looked silly, so I'm trying out these now :) 



Melkein ryssin sen massan millä noi saa pysyy hampaissa kiinni. Pitää varmaan jossain vaihees tilaa lisä paketti. Mutta menee nyt halloweenina kuitenkin onneks :) 

Grrr.... 




Niiden kanssa on vaan niin kiva räpsii kuvia xDDD 

Vähän ketuttaa nyt, että en periaattees saa meikkaa ollenkaan nyt viikkoon, ja sitten halloweeninäkin tosi kevyesti ja varovasti. Lääkärin mukaan. Noh, mun ratkaisuni siihen;
Not allowed to wear a lot of make-up during halloween, so my solution; 

Kiitos sponttaani visiitin Accessorizeen Kampissa :D 

Tohon alle jotain kevyttä sitten. Rajausta, ripsarii... Kevyesti puuterii... :/ Ei mitään kovin hohdokasta...

Ku siis sitähän mä tässä odotan kaikkein eniten, meikkausta! Voisin vihdoinkin alkaa opettelee perkl....
Kun ilman laseja on ihan vitun vaikee meikata kun ei vittu näe mitään. Nyt näkisin, mut nyt en saa... Pari viikkoa pitää vissiin odotella. Useampi varmaan. Jouluksi olisi kiva pistää jo jotain kivaa.

Pistin itseasiassa meikkejä tulemaan. Päätin kerrankin satsasta. Pistin ton Sugarpillin paletin tulemaan :) Roseshockin kaikki arviot ja kuvat on niin inspiroivia, että tekee itsekkin mieli kokeilla :) Tosin en siis todellakaan aio tehdä mitään niin näyttävää xD Kun en osaisikaan vaikka haluaisin. Mutta jotain voisi väsätä :) Plus mulle on tulossa sitä paitsi uusi rasta peruukki, jota vähän himoitsisin, että voisin laittaa sitten Desu frostiin. Olettaen, että saan sinne sen pöydän ja olettaen, että olen tulossa sinne yli päätään... Liput on jo joten... mm, saas kattoa. x) Nii mut siis tosiaan, tämän; 


Saa sitten katsoa, että saanko tolla yhtään mitään aikaan... Aika näyttääpi. 

I ordered a sugarpill palette and I can't wait to get my hands on it :3 

Ei mulla tän kummempaa. Leikkauksesta teen yksityiskohtaisemman raportin myöhemmin, että asiaa harkitsevat voivat sitten lukea myös mun kokemukseni muiden ohella :) 
Halloweeninä toivon mukaan jotain kivoja kuvia... 

Nii siis tosiaan, olen menossa Halloween bileisiin, jota edeltää eka kirppiskäynti, joten tulee taas tosi hektinen viikonloppu, hyvä minä xD Kaikki on aina samaan aikaan :D 

No comments:

Post a Comment