Pages

Tuesday, June 19, 2012

Desucon 2012 Part 4

Lisää Desua, tällä kertaa ystäviä ja kavereita ja uusia tuttavuuksia :)
More desucon, this time friends and new friends <3

Kuvat ovat kaikki itseottamiani ellen toisin mainitse, joten ethän varasta/kopioi/levitä näitä kuvia ilman lupanii??
All of these pictures are taken by me, unless mentioned otherwise. So please don't steal, copy or share without my permission!! :)

M'n'M doing the derp <3
Tapasin Anea (Millaa) ja pääsin kuvailemaan myös <3 Millan cosplayblogin löydätte täältä --> clicky!

Aino und Milla <3 Kida & Brief
Same people, different cosplays xD 
Milla was behind my canon and at the same time I used my iPhone camera, that btw takes very nice pictures :3 And Aino is Kida <3
Puhelimella saa otettua yllättävän hyviä kuvia :) Milla... Ane, mä nyt sanon Ane kun siis mä tunnen silleen kohta miljoona Millaa itseni lisäksi niin mua helpottaa että kutsun nickeillä :D Eli Ane, näpsi kuvia mun canonilla eka ja mä nappailin puhelimella :)
Getting close and personal with Kida <3 

Bief and Kida so cuuuute <3 
Kida from Disney's Atlantis <3
Kida
Ainon löytää muuten deviantista --> deviantart

One of my favorites from this shoot <3
Kida on dry land pondering



Kuten sanoin aiemmin, spämmään tännä lähes kaikki kuvat joista tykkään ^__^

Brief got on the ground too... So much to ponder... 

Grrrr..... <3
Derpaaaaaaaaaaaaagrhghh.... xD

Berneri!!!!! <3
Oli ihanaa päästä näkee Berneri <3 Me tutustuttii ekaa kertaa deviantissa kun hän pyysi mua tekee itselleen ton nytkin kaulassa olevan Rainbow Dashin cutiemarkin ^__^ Melkein glomppasin sen xDDD



Bernerin löytää deviantista! ---> clicky!!

Tired..? me? naaaaah.... -______-

Ja uusia lukijoita!! Teretulemast!! <3

2 comments:

  1. moi olen se tyttö joka tilaili sult niit koruja desuconin jälkeen. Sun pöytä oli ihana naaaahh... hyvii kuvii nappailit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ja kiitos ^____^ ne ovat työn alla, uskoisin saavani ne valmiiksi ensi viikolla :)

      Delete