Pages

Saturday, June 11, 2011

Rambling 01

So a new blog. Not the first for me thou. I've had few blogs, and I haven't really committed myself to any of them. I finally figured out what the problem was with it, why I didn't commit and blog frequently and keep my readers updated. I was really trying hard to keep it simple, and blog about a certain thing, to keep it very centered around one topic, and I got bored. And I couldn't think anything to say, 'cos I was trying to censor out the things that didn't have anything to do with the main topic.
   But the problem is, that I'm not about just one thing, I cannot concentrate on just one thing or one theme. I just cannot. I just want to share everything that pops into my head. And if I cannot commit to one blog, then I sure as hell can't commit to several. So, one blog.
   This one. So hi! Nice to meet you! :)

Elikkäs, uusi blogi. Ei tosiaan mun ensimmäinen. Oon perustanu parikin tätä ennen mutta en oo vaan sitten saanu sitouduttua niihin. Tajusin nyt sitten vihdoin, että mistä kiikasti, et miksi en jaksanu päivitellä tasaiseen tahtiin ja pitää niitä ajan tasalla. Mä yritin todella epätoivoisesti pitää ne yksinkertaisina ja yhden aiheen ympärillä, mutta sitten mä vaan kyllästyin. En keksinyt mitään päivitettävää, koska yritin pitää kaikki aiheeseen liittymättömät asiat poissa.
   Mutta siinä on vaan sitten se onglema, että mä en pysty keskittymään vaan yhteen asiaan kerralla. En vaan pysty, mä en ole sellainen. Mä haluan jakaa kaiken mikä nyt sattuu ponnahtamaan mun päähän. Ja monen blogin pitäminen on ihan naurettavaa, joten vain yksi blogi. Tämä. Tätä päivitän ja pidän yllä parhaani mukaan. Eli tere! Kiva tutustua! :)

No comments:

Post a Comment